Partyflock
 
Flockonderwerp · 62333
112x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom sluit de lijder van het Demens Flockje alle topics?
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
ja vraag ik me eigen ook af mischien word anders te veel en kan hij het nie bij houden
 
Waarschuw beheerder
donateur
hij's mischien niet zo heel snel of zo
Waarschuw beheerder
waar staat da
 
Waarschuw beheerder
de echt doe het zelver kan niet zonder de gamma
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djowie de Cowboy op dinsdag 25 september 2007 om 20:18:
Waarom sluit de lijder van het Demens Flockje alle topics?


hij het niks beters te doen
Waarschuw beheerder
goed gedaan hoor... wordt toch alleen maar gezieverd.. da kan ook in 3 flockjes ipv in 17
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swansie op donderdag 27 september 2007 om 23:47:
3 flockjes ipv in 17


liever in 17 ,hek wa meer te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 28 september 2007 om 19:00:
liever in 17 ,hek wa meer te doen


dan kunde geen fifa meer spele als ge 17 flocks vol moet zieveren
Waarschuw beheerder
donateur
wel tussen de wedstrijden door
Waarschuw beheerder
moet ie zo lang laden dan